مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-11اجتماعي

تداوم هوای خنک و بارش های متناوب باران در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش متناوب باران تا فردا به همراه روند خنک شدن دمای هوا ادامه دارد.

- احمد اسدی درباره پیش بینی وضع هوای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: عصر روز گذشته بارندگی ها شروع شد که بیشترین بارش از خشکه داران تنکابن 17، داراب کلای ساری و گلوگاه بابل 13 و اسکومحله آمل 12، بورخانی سوادکوه 10 و رامسر و نوشهر 6 میلی متر بوده است، از لحاظ دمایی، نیز بیشینه دمای هوا مربوط به کیاسر 30 و پل سفید 29 درجه بوده و کمینه دمای هوا مربوط به سیاه بیشه با 6 درجه سانتی گراد بوده است.

امروز شاهد کاهش دمای هوا هستیم که دمای هوا از روز گذشته تاکنون در مناطق ساحلی و جلگه ای 5 تا 12 درجه در ارتفاعات کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه امروز بارندگی را به صورت متناوب در استان داریم، افزود: همچنین ارتفاعات استان طی این مدت مه آلود بوده و کاهش دید داریم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این وضعیت تا فردا ادامه دارد، اضافه کرد: اواخر فردا به تدریج از میزان ابرناکی کاسته می شود.

اسدی با اعلام اینکه روز چهارشنبه جو پایداری در آسمان استان حاکم شده و هوای استان به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود، تصریح کرد: چهارشنبه شب مجددا افزایش ابر داریم که از سمت غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای خنک و بارش های متناوب باران در مازندران

تداوم هوای خنک و بارش های متناوب باران در مازندران