مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-11سياسي

تولید بیش از 180 محتوای الکترونیکی در حوزه آموزش های مهارتی


معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: در ایام شیوع کرونا بیش از 180 محتوای مهارتی الکترونیکی در استان مرکزی تولید شده است.

- حمیدرضا رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و به دستور رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین ستاد پدافند زیستی استان، تمام فعالیت های آموزشی مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای و مؤسسات کارآموزی آزاد در استان مرکزی متوقف شد.

وی ادامه داد: به منظور استمرار فعالیت های آموزشی، این اداره کل با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم ارائه آموزش های مهارتی بر بستر شبکه های مجازی را آغاز کرد و در همین راستا مربیان توانمند استان مرکزی، محتوای الکترونیکی در قالب فیلم های آموزشی کوتاه مدت را تهیه کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 180 فیلم کوتاه آموزشی در فضای مجازی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی تولید و فیلم های تهیه شده در کانال مهارت آموزی مجازی استان مرکزی در سایت آپارات و سامانه iranskill.

com بارگذاری شده است که از حیث مدت زمان فعالیت و تعداد بازدیدهای انجام شده در رتبه اول کشوری در بین سایر ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 180 محتوای الکترونیکی در حوزه آموزش های مهارتی

تولید بیش از 180 محتوای الکترونیکی در حوزه آموزش های مهارتی