مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:552020-05-11سياسي

انتقال آب به قروه زمینه ساز جهش تولید در شهرستان می شود


فرماندار قروه با بیان اینکه جهش تولید زمانی محقق می شود که موانع برداشته شود، گفت: زمانی در همه زمینه ها می توان به توسعه رسید که پروژه انتقال آب به قروه به سرانجام رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین الماسی ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه به بحث انتخابات اشاره کرد و از کسب مقام دوم شهرستان در سطح استان برای روند برگزاری اجرای انتخابات خبر داد.

وی این موفقیت را نتیجه تلاش مجموعه ستاد انتخابات شهرستان دانست و بر تعامل و همکاری در راستای توجه به توسعه منطقه تأکید کرد.

الماسی به بحران کرونا اشاره کرد و با انتقاد از مسئولان استانی گفت: مسئولان استان نسبت به شهرستان بی انصافی داشتند و آن طور که باید شرایط قروه را در نظر نگرفتند.

به گفته وی نمونه گیریهایی که تا به حال انجام شده نشان از ضریب اطمینان دارد و مدیریت بحران در این مدت بسیار خوب پیش رفت.

الماسی با بیان اینکه در قروه حداقل 45 پروژه قابل تحقق در حال پیگیری است، افزود: پروژه انتقال آب و دانشکده صنعت و معدن از جمله طرح هایی است که به سرانجام رساندن آن ها ضروری بوده و باید انجام شود.

وی با اشاره به جهش تولید و حمایت از سرمایه گذار، تصریح کرد: زمانی می توانیم موانع تولید را برداریم که با فساد اداری مبارزه و حق مالکیت را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب به قروه زمینه ساز جهش تولید در شهرستان می شود

انتقال آب به قروه زمینه ساز جهش تولید در شهرستان می شود