مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-11سياسي

پیشرفت فیزیکی67درصدی پروژه گازرسانی به روستاها و گلخانه های پیشوا


فرماندار پیشوا از پیشرفت فیزیکی 67 درصدی پروژه گازرسانی به روستاها وگلخانه های پیشوا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی ظهر دوشنبه با حضور در روستاهای فیل قلعه، حبیب آباد و قلعه سین از روند اجرای پروژه 70 کیلومتری گازرسانی به روستاها و گلخانه های شهرستان (مصوبه سفر اسحاق جهانگیری معاون محترم ریاست جمهوری به شهرستان پیشوا) بازدید کرد و در جمع خبرنگاران بر لزوم رفع موانع و همگرایی دستگاه ها برای اجرای دقیق و به موقع این پروژه تاکید کرد.

عباسی گفت: پروژه 70 کیلومتری گازرسانی به روستاها و گلخانه های شهرستان پیشوا در حال حاضر 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین با حضور در شهرک صنعتی پیشوا از روند احداث کارخانه تولید کاغذ دیواری این شهرستان بازدید کرد و افزود: این کارخانه در فضایی به مساحت 8 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در حال احداث است.

عباسی افزود: با راه اندازی این کارخانه 100 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و پیش بینی می شود با شروع کار خط تولید، بطور میانگین هر دقیقه 140 متر و در سال حدود 2 میلیون رول کاغذ دیواری در این کارخانه تولید شود.

وی در ادامه از پروژه 70 کیلومتری گازرسانی به گلخانه های شهرستان پیشوا نیز بازدید و بر لزوم رفع موانع و همگرایی دستگاه ها برای اجرای دقیق و به موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی67درصدی پروژه گازرسانی به روستاها و گلخانه های پیشوا

پیشرفت فیزیکی67درصدی پروژه گازرسانی به روستاها و گلخانه های پیشوا