مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 11:502020-05-11سياسي

ایجاد بازار بزرگ گردو در تویسرکان


رییس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی تویسرکان از پیگیری ایجاد بازار بزرگ گردوی تویسرکان با هدف ساماندهی این محصول ارزشمند خبر داد و گفت: نخستین نظام صنفی کشاورزی استان همدان در تویسرکان شکل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، عبدالله قمری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه نخستین نظام صنفی کشاورزی استان همدان در تویسرکان فعال شد اظهار کرد: نظام صنفی کشاورزی نهادی مردمی، غیردولتی، غیر سیاسی و غیرانتفاعی است که در راستای تحقق اهداف خود در حوزه کشاورزی فعالیت می کند.

وی اهداف نظام صنفی کشاورزی را هویت بخشی به کشاورز، نظامند کردن بخش کشاورزی و حفظ و دفاع از حقوق اجتماعی و صنفی کشاورزی عنوان کرد و افزود: این نهاد مردمی پیگیری مطالبات قانونی  کشاوررزان در بخش های مختلف با همه توان خود انجام می دهد.

رییس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی تویسرکان با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی در چارچوب قانون می تواند در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری های جهاد کشاورزی بسیار موثر باشد افزود: نظام صنفی کشاورزی در راستای ایجاد تعامل با دستگاه ها و سازمان های صنفی استانی و شهرستانی به منظور بهبود شرایط تولید، تنظیم بازار فروش، صادرات و واردات، تعیین نرخ محصولات و خدمات کشاورزی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازار بزرگ گردو در تویسرکان

ایجاد بازار بزرگ گردو در تویسرکان