مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 12:452020-05-11سياسي

بازگشایی برخی مساجد قزوین با رعایت اصول بهداشتی در شب های احیا


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: می توان تعداد مساجد محدودی را مشخص کرد تا مراسم احیای شب قدر در آن برگزار شود البته کلیه دستورالعمل های بهداشتی در این مساجد باید رعایت شود.

- ایسنا/قزوین سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: می توان تعداد مساجد محدودی را مشخص کرد تا مراسم احیای شب قدر در آن برگزار شود البته کلیه دستورالعمل های بهداشتی در این مساجد باید رعایت شود.

منوچهر حبیبی، سخنگوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در جلسه این ستاد که روز دوشنبه 22 اردیبهشت در استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: برگزاری مراسم در مساجد و حسینیه ها امکان دارد اما باید اصولی مانند استفاده از مهر و سجاده شخصی توسط نمازگزاران، محدودیت زمان حضور در مساجد، رعایت فاصله با یکدیگر و محدودیت تعداد نمازگزاران رعایت شود.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: در نقاط سفید استان امکان برگزاری نماز جماعت وجود دارد، در شهرهای آوج و آبگرم نگرانی خاصی در این زمینه نداریم اما در آبیک باید با احتیاط اقدام کرد و اگر لازم باشد این هفته هم نماز جمعه در شهر آبیک برگزار نشود.

وی گفت: بازگشایی مساجد در شهرستان های قزوین و تاکستان با وضعیت قرمز و شهرستان های بویین زهرا و البرز با وضعیت زرد به ویژه برای شب های قدر به تصمیم گیری مرکز امور مساجد استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی برخی مساجد قزوین با رعایت اصول بهداشتی در شب های احیا

بازگشایی برخی مساجد قزوین با رعایت اصول بهداشتی در شب های احیا