مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-11اقتصادي

دولت روحانی چه زمانی از حد نصاب می افتد؟


اولین عزل در دولت یازدهم و دوازدهم به نام رضا رحمانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت رقم خورد و دولت حسن روحانی را یک گام دیگر به افتادن از حد نصاب نزدیک کرد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ  حسن روحانی رییس جمهور با عزل رضا رحمانی از مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت ، حسین مدرس خیابانی را به سمت سرپرستی این وزارت خانه منصوب کرد.

این اقدام در حالی اتفاق افتاد که این اولین عزل در دولت یازدهم و دوازدهم رقم خورد؛ برخی از کارشناسان عدم حمایت رضا رحمانی در متقاعد کردن نمایندگان مجلس برای رای به طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و اوضاع نابسامان در کنترل قیمت ها را دلیل عزل او می دانند.

*چه کسانی دولت را در مرحله دوازدهم ترک کردند با رفتن رضا رحمانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت بدلیل عزل، محمود حجتی از وزارت جهاد کشاورزی، سیدمحمد بطحایی از وزارت  آموزش و پرورش، سیدحسن قاضی زاده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی بدلیل استعفا و مسعود کرباسیان از وزارت امور اقتصادی و دارایی و علی ربیعی از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی بدلیل استیضاح در کابینه دوازدهم و با توجه به اصل 136 قانون اساسی که تاکید دارد رییس جمهور می تواند وزرا را عزل کند و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت روحانی چه زمانی از حد نصاب می افتد؟

دولت روحانی چه زمانی از حد نصاب می افتد؟