مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:102020-05-11سياسي

جهاد جوانان بسیجی در کوچه پس کوچه های تهران ادامه دارد


قصه تکراری این روزها اختصاص دارد به پای میدان آمدن جهادگران بسیجی برای رفع نیاز محرومان که هرچقدر هم این عمل خیر را روایت کنیم نه تنها تکراری نمی شود بلکه مدام بر شیرینی و خاطرات آن فزونی و برهمگان ثابت می شود که فقط اشاره ای از رهبر انقلاب کافی بود تا .

- خبرگزاری فارس از تهران؛ سید مهدی حسینی: از همان روزهای ابتدایی که کرونا در کشور شروع به رخ نمایی کرد این گروه های جهادی و بسیجیان خط شکن بودند که به پیروی از سیاق نسل های قبلی خود در دفاع مقدس به یاری مردم ایران شتافتند.

ابتدای امر از آنجایی که هنوز مصوبات فاصله گذاری اجتماعی مطرح نبود بحث میکروب زدایی و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری مدنظر قرار گرفت که به واسطه آن گروه های جهادی از طلبه و دانش آموز گرفته تا دانشجو با تجهیز تانکرها و مخازن شستشو به مواد ضدعفونی کننده به گندزدایی سطح شهر پرداختند و توانستند با همدلی وصف ناشدنی موج اول کرونا را به خوبی مهار کنند.

  چون ورود بیماری کرونا به کشور موجب خانه نشین شدن بسیاری از شاغلان و کارگران روز مزد شده بود در این مرحله، جهادگران با اشاره رهبر خود مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان و محرومان پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد جوانان بسیجی در کوچه پس کوچه های تهران ادامه دارد

جهاد جوانان بسیجی در کوچه پس کوچه های تهران ادامه دارد