مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-11سياسي

همدلی ملت ایران بخاطر کرونا، موجب درخشش آنان در جهان شد


آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر دوشنبه در مراسم آغاز توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کردستان اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا بار دیگر نشان داد که ملت ایران در کنار مسوولان همدلانه برای رفع مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

وی اضافه کرد: جنبه عاطفی و معنوی کمک به خانوادهای آسیب پذیر از کرونا در کنار بعد مادی آن بسیار ارزشمند بوده و این کار عمل به توصیه های خداوند در بحث دستگیری از افراد نیازمند است.

نماینده ولی فقیه در کردستان کمک های اخیر افراد خیر، نهادها و دستگاه های مختلف به افراد و اقشار مستضعف، کاری ارزشی بود و ملت ایران که همواره در صحنه های مختلف سربلند بوده باز هم در جهان درخشید.

آیت الله حسینی شاهرودی به تلاش کادر پزشکی، درمانی، بخش های مختلف و مردم در بحث پیشگیری از کرونا اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، همه به سهم خود پای کار آمدند و چه در بحث کمک های مادی و معیشتی و چه بهداشتی گام های مهمی برداشتند.

وی توزیع همراه با احترام کمک های معیشتی بین خانوارهای نیازمند را ارزشمند دانست و گفت: در حالیکه در برخی کشورهای دنیا مردم برای تامین مایحتاج خود به غارت فروشگاه ها پرداختند، در ایران مردم نیک اندیش و خیرخواه داوطلبانه به یاری همنوعان خود شتافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی ملت ایران بخاطر کرونا، موجب درخشش آنان در جهان شد

همدلی ملت ایران بخاطر کرونا، موجب درخشش آنان در جهان شد