مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-11اقتصادي

رشد سه برابری تامین مسکن مددجویان ایلام در دولت تدبیر و امید


زهرا همتی روز دوشنبه در کارگروه مجازی اطلاع رسانی و تبلیغات کرونا در ایلام به تشریح عملکرد این سازمان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: از سال 92 تاکنون در مجموع یک هزار و ‭‭‭‭‭‭716‬‬‬‬‬‬ واحد مسکونی تحویل مددجویان زیر پوشش این سازمان شده در حالی که این رقم در دولت قبل ‭‭‭‭‭‭582‬‬‬‬‬‬ واحد بوده است.

وی همچنین از تامین مسکن خانواده های دارای 2 عضو معلول و زنان سرپرست خانوار با مشارکت بنیاد برکت خبر داد و اظهار داشت: این در حالی است که این برنامه در دولت قبل وجود نداشته است.

وی به روند پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان زیر پوشش اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر حدود 59 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی ویژه مددجویان مناطق روستایی برای اولین بار پرداخت شد که موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان و اشتغالزایی آنها شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام همچینن میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره 16 دولت قبل را 100 میلیون ریال و دولت تدبیر و امید ر بیش از 350 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی از افزایش مشارکت های مردمی در دولت کنونی خبر داد و گفت: میزان مشارکت مردم در ارایه خدمات به مددجویان زیر پوشش از حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭500‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیون ریال و در دولت تدبیر و امید حدود 170 میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سه برابری تامین مسکن مددجویان ایلام در دولت تدبیر و امید

رشد سه برابری تامین مسکن مددجویان ایلام در دولت تدبیر و امید