مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:202020-05-11سياسي

مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی دلیل برکناری وزیر سابق صنعت/ استعفا ندادم


وزیر سابق صنعت که امروز برکنار شد، در نامه ای به رییس جمهور دلیل برکناری خود را عدم توفیق در گرفتن رای مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا رحمانی که امروز با حکم حسن روحانی رییس جمهور جای خود را به حسین مدرس خیابانی داد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت در نامه ای به حسن روحانی رییس جمهور نوشت: با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حتماً مستحضرید که در تاریخ 17 اردیبهشت 99 جناب آقای واعظی با این جانب تماس و تهدید کردند در صورت رأی نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی شما برکنار خواهید شد و لازم است در این فرصت با لابی، نمایندگان خصوصاً نمایندگان آذری زبان را قانع و برای این طرح رأی بگیرید.

بنده هم عرض کردم مجلس که زیر نظر بنده نیست و بنده مشکلی با موضوع ندارم.

امروز 22 اردیبهشت 99 که اینجانب در جلسه توسعه صادرات دفتر معاون اول محترم حضور داشتم مجدداً جناب آقای واعظی تماس گرفتند و اعلام نمودند استعفا بدهم.

به استحضار می رسانم حجت شرعی برای استعفا نمی بینم و کماکان مثل  19 ماه و سالیان گذشته با تمام توان آماده خدمت گذاری بوده و به ویژه در شرایط سخت کشور و تجربیات گران بهایی که اندوخته ام کماکان آماده فداکاری و خدمت گذاری شبانه روزی به مردم عزیزمان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی دلیل برکناری وزیر سابق صنعت/ استعفا ندادم

مخالفت مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی دلیل برکناری وزیر سابق صنعت/ استعفا ندادم