مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 15:162020-05-11سياسي

2630 سوادآموز در استان بوشهر از طریق شبکه شتاب آموزش می بینند


عباس امید روزدوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس اعضای شورای مدیران حوزه ستادی سازمان نهضت سواد آموزی کشور و معاونان سوادآموزی استان ها افزود: برای اجرایی کردن پویش سوادآموزی در خانه، با تشکیل گروه بهبود کیفیت استان، راهکارهای آموزش مجازی ویژه سوادآموزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ابتکاری، آموزش دهنده های مسلط به شیوه های فعال تدریس با حضور در استودیو شتاب، اقدام به تدریس کرده اند.

امید اضافه کرد: این تدریس ها به صورت زنده و برخط پخش شده و افزون براین ضبط و بر روی آپارات اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از 280 آموزش دهنده سراسر استان خواسته شده به گونهای برنامه ریزی کنند تا در صورت امکان سوادآموزان به صورت برخط از تدریس های ارائه شده در استودیو شتاب استفاده کنند.

معاون سوادآموزی استان با درخواست از آموزشدهنده ها برای پیگیری آموزش موثر سواد آموزان هم استانی، گفت:آن دسته از سوادآموزانی که امکان استفاده از استودیو شتاب به صورت برخط را ندارند، با رعایت پروتکلهای بهداشتی فیلمها ضبط شده در اختیار آنان قرار گیرد.

وی با تاکید ادامه داد: به منظور اجرایی سازی هر چه بهتر برنامههای آموزش مجازی، نقشه عمل نظارت غیر حضوری طراحی و تدوین شده و به شهرستانها و مناطق نیز ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2630 سوادآموز در استان بوشهر از طریق شبکه شتاب آموزش می بینند

2630 سوادآموز در استان بوشهر از طریق شبکه شتاب آموزش می بینند