مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 15:162020-05-11سياسي

نگرانی مردم فاروج از ادامه وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان


شهرستان فاروج در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان خراسان شمالی جزو شهرستان های سفید بود و پس از کرونایی شدن، شمار بیماران محدود و تقریبا ثابت بود اما از هفته دوم اردیبهشت کم کم برتعداد بیماران افزوده شده به شکلی که حالا در لیست شهرستان های وضعیت قرمز قرار گرفته است.

مردم چه می گویند؟ سراغ بازاریان می رویم که این روزها از سوی مردم یکی ازعوامل موثر برافزایش شمار بیماران مطرح می شوند.

یکی از بازاریان شهر فاروج در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشتر واحدهای تجاری شهر در دو ماه گذشته تعطیل بود و حرف های خوب زیادی مبنی بر بخشیدن اجاره بهای مغازه ها و ارائه تسهیلات و کمک ها مالی زده می شد اما در عمل شاهد حرکتی نبودیم، بیشتر واحدهای تجاری فاروج استیجاری آنهم با کرایه های بالاست اگر همچنان تعطیلی ادامه می یافت مشکلات اقتصادی برای خانواده ها بیشتر از ویروس کرونا آسیب می زد.

علی باقری افزود: اگر مردم درزمان تردد در شهر رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را داشته باشند افزایش بیماری نخواهیم داشت.

وی افزود: هر روز شاهدیم که شمار بسیاری از شهروندان بدون استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهر تردد می کنند آیا نباید در این خصوص برنامه ای اجرایی شود؟ یک خانم خانه دار هم گفت: جز در موارد ضروری از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مردم فاروج از ادامه وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان

نگرانی مردم فاروج از ادامه وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان