مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-05-11سياسي

برکناری وزیر صمت فاصله مردم و دولت را کاهش می دهد


رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس عزل وزیر صنعت از سوی رییس جمهور را ارزشمند دانست و گفت که این اقدام فاصله مردم و دولت را کاهش می دهد.

- جلال میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اقدام رییس جمهور در برکناری وزیر صمت را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: این حرکت می تواند به بهبود سرمایه اجتماعی دولت کمک کند.

همچنین این اقدام در کنار اقدامات دولت برای مقابله با شیوع کرونا حرکت می تواند به کاهش فاصله بین مردم و دولت کمک کند.

وی افزود: این قابل قبول نیست که دولت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را بیاورد و از طرفی عده ای در دولت علیه این لایحه بسیج شوند؛ این امر نشان دهنده ناهماهنگی در بدنه دولت است و باعث می شود انسجام دولت آسیب ببیند و موجب افول سرمایه اجتماعی دولت می شود.

میرزایی اقدام رییس جمهور در عزل وزیر صنعت را ارزشمند دانست و درباره تاثیر آن برا افزایش قیمت ها، ادامه داد: افزایش قیمت ها بخش روانی و بخشی عوامل ساختاری مثل میزان تولید است.

تحول مدیریتی در وزارت صنعت می تواند ابعاد روانی موضوع را کنترل کند اما در ارتباط با ساختار تولید باید صبر کرد تا ببینیم تا چه اندازه می شود تغییرات مطلوب ایجاد کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس یادآور شد: امیدوارم این اقدام خوب رییس جمهور باعث شود از مرحله شعار گرایی که برخی وزرا را در پیش گرفته اند به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری وزیر صمت فاصله مردم و دولت را کاهش می دهد

برکناری وزیر صمت فاصله مردم و دولت را کاهش می دهد