مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:062020-05-11سياسي

دعوت کمیته امداد زنجان از خیران برای حمایت از ایتام


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در نتیجه مشارکت خیران در زمان حاضر سرانه پرداختی به ایتام و محسنین در این استان، 2برابر میانگین کشوری است، افزود: هم اکنون میزان سرانه ایتام در استان ماهانه 530 هزار تومان و سرانه طرح محسنین نیز 240 هزار تومان است.

هدایت صفری اظهار داشت: خیران علاقه مند برای حمایت از ایتام و محسنین فاقد حامی می توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333324، در خواست خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه راهبرد کمیته امداد زمینه سازی برای ارتقای مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد و تقویت مداخلات و حضور داوطلبانه مردمی در فرآیند فقرزدایی است، خاطرنشان کرد: با همین رویکرد و عمق بخشی به مسئولیت های اجتماعی، افزایش کمی و کیفی فعالیت های مراکز نیکوکاری از اولویت های کاری مهم کمیته امداد در استان است.

صفری با بیان اینکه شبکه سازی در حوزه کارهای خیرخواهانه به ویژه فراهم کردن زمینه مدیریت داوطلبانه مردمی بر فرآیند فقرزدایی از اهداف مهم ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری است، گفت: هم اکنون 95 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت کمیته امداد زنجان از خیران برای حمایت از ایتام

دعوت کمیته امداد زنجان از خیران برای حمایت از ایتام