مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 17:452020-05-11اقتصادي

چهار طرح آموزشی، درمانی در یاسوج به بهره برداری رسید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را بهمراه برخی تجهیزات پزشکی و بالینی رقمی افزون بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد.

دکتر پرویز یزدان پناه تصریح کرد: افزون بر 30 میلیارد ریال برای افتتاح سامانه اتوماسیون عملکردی فوریت های پزشکی و همچنین خرید یک دستگاه خودروی فرماندهی برای این مرکز هزینه شد.

وی یادآور شد: حدود 30 میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات مرکزغربالگری بیمارستان شهید رجایی یاسوج هزینه شد که البته با وجود انکه قرار بود از سال 97 این مرکز به صورت غیررسمی افتتاح شده بود اما با توجه به کمبود برخی تجهیزات و نبود پزشک وکادر درمانی لازم تاکنون امکان بهره برداری از ان وجود نداشت.

یزدان پناه یادآور شد: از امروز و با خرید تجهیزات پزشکی جدید و استقرار پنج پزشک متخصص و فوق تخصص در حوزه تشخیص بیماران سرطانی بهره برداری از این مرکز آغاز شد.

اختصاص 100 میلیارد ریال در حوزه آموزش دانشگاه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین از تخصیص بیش از 100 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی برای خرید تجهیزات و توسعه مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه خبر داد و گفت: به زودی این مبلغ بین دانشکده پزشکی و پیراپزشکی و و بخش ها و گروه های مختلف آموزشی توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار طرح آموزشی، درمانی در یاسوج به بهره برداری رسید

چهار طرح آموزشی، درمانی در یاسوج به بهره برداری رسید