مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 18:002020-05-11بين الملل

درخواست آزادی 44 ربوده شده توسط ائتلاف سعودی-اماراتی در عدن


انجمن مادران بازداشتی ها و ربوده شدگان در یمن آزادی 44 نفر از جوانان یمنی بازداشتی در زندان های وابسته به امارات در شهر عدن، کانون شیوع کرونا در یمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انجمن مادران ناپدید شده ها در یمن روز دوشنبه نجات جان 44 بازداشتی در زندانی در استان عدن در جنوب یمن را خواستار شد که با خطر ابتلا به ویروس کرونا روبه رو هستند.

انجمن مادران بازداشتی ها و ناپدید شده های اجباری در یمن سه سال پیش تاسیس شد و یک نهاد حقوق بشری غیردولتی است که برای حفظ سلامت بازداشتی ها و آزادی آنها تلاش می کند.

این انجمن در بیانیه ای اعلام کرد که 44 بازداشتی در زندان بئر احمد که تحت کنترل نیروهای مورد حمایت امارات است با خطر ابتلا به کرونا مواجهند به خصوص در شرایطی که دولت مستعفی یمن شهر عدن را کانون شیوع کرونا خوانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، این انجمن تاکید کرد که مخالت مقامات امنیتی در عدن با آزادی زندانیان هر لحظه جان آنها را تهدید می کند.

انجمن مذکور از دولت مستعفی یمن خواست با پذیرش مسئولیت ملی و قانونی خود از بازداشتی ها محافظت کرده و سلامت جان آنها را تضمین دهد.

این انجمن از سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر و ائتلاف عربی خواست برای آزادی فوری بازداشتی ها اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آزادی 44 ربوده شده توسط ائتلاف سعودی-اماراتی در عدن

درخواست آزادی 44 ربوده شده توسط ائتلاف سعودی-اماراتی در عدن