مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 23:352020-05-11اقتصادي

شهرکهای صنعتی استان اصفهان جای بورس بازی و زمین خواری نیست


سیدحسن قاضی عسگر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کاشان یک شهر نمونه صنعتی است، اظهار داشت: کاشان قطب تولید کننده فرش ماشینی در ایران است و ما هم سعی می کنیم مشکلات صنعتگران این حوزه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به واگذاری زمین شهرک های صنعتی به برخی از افراد برای بهره وری صنعتی ابراز داشت: این عده زمین هایی را در برخی از شهرک های صنعتی استان گرفته اند ولی هیچ فعالیت صنعتی در آنجا انجام نمی دهند.

خلع ید صاحبان زمین های صنعتی بدون فعالیت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های لازم برای شهرک های صنعتی برای دولت هزینه دارد، تصریح کرد: امروز مصوب شد افرادی که تا پایان سال 97 زمین هایی در شهرک های صنعتی گرفته اند و فعالیت صنعتی در آنجا انجام نداده اند در صورتی که این روند ادامه داشته باشد خلع ید شوند.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که فعالیت صنعتی در این زمین ها انجام نشود امتیازات به فرد دیگری واگذار می شود، بیان داشت: شهرک های صنعتی استان اصفهان جای بورس بازی و زمین خواری نیست.

امکان استفاده مراکز اقامتی استان اصفهان از 50 درصد ظرفیت پذیرایی از مهمانان قاضی عسگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آسیبی که این ویروس بر صنعت گردشگری استان اصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکهای صنعتی استان اصفهان جای بورس بازی و زمین خواری نیست

شهرکهای صنعتی استان اصفهان جای بورس بازی و زمین خواری نیست