مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-12اقتصادي

تلاش رحمانی برای رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی دلیل اصلی عزلش بود


یک منبع آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رحمانی نگران برکناری خود با تشکیل وزرات بازرگانی بود، گفت: وی با لابی با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مانع رای نمایندگان به طرح تشکیل وزارت بازرگانی شد.

- یک منبع آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره دلایل برکناری وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: رضا رحمانی با طرح تشکیل وزارت بازرگانی مخالف بود.

وی با بیان اینکه رحمانی نگران برکناری خود با تشکیل وزرات بازرگانی بود، افزود: بنابراین در حالی که تشکیل وزارت بازرگانی قطعی شده بود وی با لابی با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مانع رای نمایندگان به طرح تشکیل وزارت بازرگانی شد.

این منبع آگاه اظهار داشت: با توجه به لزوم تشکیل وزارت بازرگانی در شرایط فعلی کشور، رییس جمهور به رحمانی وزیر صنعت برکنار شده اعلام می کنند که دلایل درخواست مجدد برای طرح تشکیل وزارت بازرگانی به نمایندگان اعلام شود.

وی افزود: رییس جمهور با این استدلال که اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و با تشکیل وزرات بازرگانی باید شرایط اقتصادی و واردات و صادرات را کنترل کرد از رحمانی می خواهد که شرایط به دقت برای نمایندگان تشریح شود تا آنها نسبت به تشکیل وزارت بازرگانی با دلایل روشن موافقت خود را اعلام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رحمانی برای رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی دلیل اصلی عزلش بود

تلاش رحمانی برای رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی دلیل اصلی عزلش بود