مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-05-12اجتماعي

36 واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی پلمب شدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: طی 2 ماه نخست امسال 36 واحد اقامتی غیرمجاز پذیرش مسافر در استان پلمب شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: طی 2 ماه نخست امسال 36 واحد اقامتی غیرمجاز پذیرش مسافر در استان پلمب شدند.

جلیل جباری 23 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحدها در راستای مبارزه با کرونا و به علت پذیرش غیر قانونی مسافر با همکاری اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی پلمب شده اند.

وی افزود: از این تعداد 19 مورد خانه مسافر، 3 مورد مهمانپذیر، یک مورد هتل و 13 مورد سوییت بوده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عنوان کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان به واحدهای اقامتی ابلاغ شد که از پذیرش هرگونه مسافر خودداری کرده و در صورت تخلف این واحدها پلمب خواهند شد که متاسفانه با این وجود در برخی موارد تخلفاتی مشاهده و با آنها برخورد شد.

وی با اشاره به خسارات کرونا تصریح کرد: طبق برآوردها خسارت وارد شده به بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در حدود 400 میلیارد ریال است.

جباری افزود: به امید خدا با مهار شیوع کرونا با برنامه ریزی برای سفر، راه اندازی کارگاه های صنایع دستی و مرمتی و با پرداخت تسهیلات می توان رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی پلمب شدند

36 واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی پلمب شدند