مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-12حوادث

نجات مرد 62 ساله سقوط کرده از کوه سیاه لنده پس از 8 ساعت


رییس فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد 62 ساله که از ارتفاعات کوه سیاه لنده سقوط کرده بود، با تلاش 8 ساعته نیروهای اورژانس 115 استان نجات پیدا کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرد 62 ساله که از ارتفاعات کوه سیاه لنده سقوط کرده بود، با تلاش 8 ساعته نیروهای اورژانس 115 استان نجات پیدا کرد.

محسن جلیل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: این مرد بر اثر سقوط از پرتگاه به دره با ضربه به ناحیه سر و دارای خونریزی سر و جراحات به بدن و با افت فشار خون مواجه شده بود.

وی اظهارکرد: ساعت 13 و 43 دقیقه طی تماس مردمی از این حادثه اطلاع پیدا کرده ایم و با توجه به وضعیت منطقه جغرافیایی و توپوگرافی منطقه که دارای شرایط جوی خاص بوده و استعلام هوایی توسط پایگاه های اورژانس هوایی از اداره هواشناسی استان امکان امداد هوایی اورژانس مقدور نشد.

رییس فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این ماموریت توسط پایگاه شهرستان لنده انجام گرفته که از زمان دریافت ماموریت و حرکت آمبولانس تا محلی که راه برای حرکت آمبولانس بود سه ساعت طول کشیده و بعد از پیاده شدن تکنسین ها حدود پنج ساعت پیاده روری که به محل حادثه و مصدوم در کوه سیاه رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مرد 62 ساله سقوط کرده از کوه سیاه لنده پس از 8 ساعت

نجات مرد 62 ساله سقوط کرده از کوه سیاه لنده پس از 8 ساعت