مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-12سياسي

مبارزه با کووید-19 با برنامه ریزی مجدد ژن ها توسط کریسپر


دانشمندان آزمایشگاه ملی سندیا (Sandia) به سختی در حال تلاش هستند تا ببینند آیا ژن های برنامه ریزی مجدد شده با فناوری ویرایش ژن موسوم به کریسپر (CRISPR) می تواند به مقابله با کووید-19 کمک کنند یا نه.

- دانشمندان آزمایشگاه ملی "سندیا"(Sandia) به سختی در حال تلاش هستند تا ببینند آیا ژن های برنامه ریزی مجدد شده با فناوری ویرایش ژن موسوم به "کریسپر"(CRISPR) می تواند به مقابله با کووید-19 کمک کنند یا نه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، چه می شود اگر بتوانیم ژن های خود را دوباره برنامه ریزی کنیم تا مانع از ابتلا به کووید-19 شوند؟ این همان چیزی است که دانشمندان آزمایشگاه ملی سندیا در تلاش هستند با استفاده از فناوری ویرایش ژن موسوم به کریسپر (CRISPR) آن را دریابند.

محققان برای مهار کروناویروس جدید و همچنین برای مقابله با شیوع احتمالی گونه های ویروسی مشابه در آینده، از روش ویرایش ژن استفاده می کنند.

جو شونیگر زیست شیمیدان این آزمایشگاه که در حال کار بر روی پروژه کریسپر است، توضیح داد: سؤالات بسیار بزرگی درباره این موضوع وجود دارد، زیرا این فناوری به عنوان یک پدیده در سراسر جهان در حالت توسعه است و به همین دلیل است که باید با جدیت راه های مختلف را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با کووید-19 با برنامه ریزی مجدد ژن ها توسط کریسپر

مبارزه با کووید-19 با برنامه ریزی مجدد ژن ها توسط کریسپر