مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-12سياسي

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مجازی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی


سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مجازی توسط این نهاد با توجه به شیوع ویروس کرونا از برگزاری بیش از 15 عنوان دوره آموزشی آنلاین تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مجازی توسط این نهاد با توجه به شیوع ویروس کرونا از برگزاری بیش از 15 عنوان دوره آموزشی آنلاین تاکنون خبر داد.

حسن خوش صفا، راه اندازی سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی امجد ، دوره های آموزشی مشاورین املاک، مشاورین خودرو، تربیت مدرس ابتدایی، فوریت پزشکی مقدماتی، مربی مهدکودک، دستیار دندان پزشک، تکنسین داروخانه، زبان خارجی، کمک پرستاری و .

را از جمله دوره های برگزارشده دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری، دوره های مجازی در سامانه امجد (ویژه جهاددانشگاهی) برگزار می شود که تاکنون دوره های مختلفی در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین برگزار شده است.

وی ادامه داد: از سال 98 با شیوع ویروس کرونا و متناسب با شرایط، برگزاری تمام دوره های آموزشی مجازی از بهمن ماه آغاز شده و تاکنون ادامه داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مجازی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مجازی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی