مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-12اقتصادي

آمادگی حضور شستا برای سرمایه گذاری در غرب هرمزگان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی مجموعه شستا برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه غرب هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد شریعتمداری، وزیر کار و رفاه اجتماعی در دیدار با دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر پاکزاد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و دکتر سید علی اصغر علامه مشاور حوزه مناطق ویژه رییس هیأت عامل سازمان ایمیدرو گفت: از طرح های توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از طریق هلدینگ شستا وابسته به وزارت کار حمایت و پشتیبانی و مشارکت می کنیم.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با حمایت های دکتر غریب پور رییس هیأت عامل سازمان ایمیدرو و دکتر همتی استاندار هرمزگان دارای ظرفیت های مناسبی برای تحقق شعار سال جهش تولید که از منویات مقام معظم رهبری ست می باشد و باید در این مسیر حرکت کند.

در ادامه استاندار هرمزگان در این نشست بر ظرفیت های و پتانسیل های استان هرمزگان تاکید و خواستار استفاده از نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان در زیرمجموعه های اقتصادی وزارت کار در این استان شد وافزودو اظهار امیدواری کرد: بیکاری با رونق صنایع در هرمزگان برطرف خواهد شد.

در پایان مسعود پاکزاد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، از اقدامات، زیرساخت ها و مزیت های نسبی این منطقه گزارش کاملی را ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حضور شستا برای سرمایه گذاری در غرب هرمزگان

آمادگی حضور شستا برای سرمایه گذاری در غرب هرمزگان