مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-05-12اقتصادي

کمک 8 میلیاردی شرکت های بزرگ کرمان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد


استاندار کرمان از گلریزان شرکت های بزرگ کرمان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: مقرر شده از سوی این شرکت ها حدود هشت میلیارد تومان کمک مالی در اختیار ستاد دیه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، استانداری کرمان برای سومین سال پیاپی مدیران شرکت های بزرگ استان را گرد هم جمع کرد تا در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت کنند.

در این جلسه که با رعایت موازین بهداشتی در تهران برگزار شد، محمد جواد فدایی گفت: سال گذشته شماری از شرکت های بزرگ استان پنج میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هدیه کرده اند و انتظار می رود امسال هم در این سنت حسنه مشارکت کنند.

فدایی در عین حال از شرکت هایی که در سال گذشته به تعهداتشان در این زمینه عمل نکرده اند هم انتقاد کرد و اظهار امیدواری کرد امسال در این حرکت اجتماعی در ماه مبارک رمضان مشارکت کنند.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش افزود: زندانیان غیرعمد عموماً از خانواده های محترم و آبرومند هستند که بر اثر جرایم غیر عمد و به دلیل مسائلی مانند نوسانات اقتصادی کشور با بدهی مواجه شده اند و به زندان افتاده اند و لازم است شرکت ها و خیرین استان در شرایط سخت به یاری آنها بشتابتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8 میلیاردی شرکت های بزرگ کرمان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کمک 8 میلیاردی شرکت های بزرگ کرمان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد