مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-05-12سياسي

ائمه جمعه به تبیین مبحث غرب شناسی و حقیقت زندگی در غرب بپردازند


امام جمعه همدان با بیان اینکه فضای مجازی غرب را بهشت آمال مردم معرفی می کند، گفت: ائمه جمعه باید به تبیین بحث غرب شناسی و حقیقت و فلسفه زندگی در غرب بپردازند.

- همدان - امام جمعه همدان با بیان اینکه غرب در مدیریت و فلسفه اجتماعی با مشکل مواجه است، گفت: فضای مجازی غرب را بهشت آمال مردم معرفی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با ائمه جمعه استان و مدیر حوزه علمیه استان با تقدیر از خدمات آیت الله موسوی اصفهانی در رابطه با مدیریت حوزه های استان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر خود با ستاد ملی به دو نکته اساسی اشاره فرمودند که ائمه جمعه باید توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشند.

وی افزود: اولین موضوعی که حضرت آقا به آن اشاره کردند بحث تبیین حرکت عظیمی بود که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور رخ داد و همه مردم و مسئولان به صورت جهادی و منظم، همراه با کرامت در میدان حاضر شدند و این حرکت جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه همدان با تاکید بر نقش روحانیت در مدیریت و همراهی این حرکت عظیم، ابراز کرد: در روزهای اول، در بحث ماسک با مشکلاتی مواجه بودیم اما پس از این حضور با عظمت، به جایی در تولید ماسک رسیدیم که در جلسات گذشته تصمیم بر صادرات ماسک گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه به تبیین مبحث غرب شناسی و حقیقت زندگی در غرب بپردازند

ائمه جمعه به تبیین مبحث غرب شناسی و حقیقت زندگی در غرب بپردازند