مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-12سياسي

تصویب دوفوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی رای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دو فوریت طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس قرار گرفت و نمایندگان با اکثریت آرا با آن موافقت کردند.

در جریان بررسی دو فوریت این طرح، حجت الاسلام ذوالنور به نمایندگی از متقاضیان دو فوریت این طرح گفت: رژیم صهیونیستی که عمر منحوس آن هفت دهه است باعث مشکلات متعددی برای مسلمانان و مردم منطقه شده و به عنوان غده سرطانی رژیم جهانی صهیونیستی که در ذهنشان می پرورانند محور همه شرارت ها علیه جمهوری اسلامی و مردم ماست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از اقدامات جاسوسی تروریستی و به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای، جنگ سایبری و الکترونیکی به مراکز هسته ای و اقتصادی و تلاش برای منسجم کردن دنیا علیه جمهوری اسلامی برای اعمال تحریم، کشتار مردم بی دفاع فلسطین و حمایت از عربستان برای کشتار در یمن، بی توجهی به قطعنامه های سازمان ملل و هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما دریغ نکرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر سال مردم ما در روز قدس خشم و انزجارشان را نسبت به این رژیم منحوس اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دوفوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی

تصویب دوفوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی