مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-12سياسي

بخشش قاتل از مهمترین مؤلفه های بارز و شاخص جامعه اسلامی است


بخشش قاتل یکی از مهمترین مؤلفه های بارز و شاخص جامعه اسلامی بوده که امروز به روشنی دیده می شود، اتفاقی که در سایر فرهنگ ها و مکاتب شاید بسیار کمرنگ و کمتر دیده شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان گفت: بخشش قاتل یکی از مهمترین مؤلفه های بارز و شاخص جامعه اسلامی بوده که امروز به روشنی دیده می شود، اتفاقی که در سایر فرهنگ ها و مکاتب شاید بسیار کمرنگ و کمتر دیده شده است.

عبدالمجید کشوری امروز بیست و سوم اردیبهشت در برنامه صلح و سازش جمعی از مردم زاغه اظهار کرد: در قرآن کریم و همچنین در احادیث و روایات معتبر بر لزوم قصاص در برخی جرائم تأکید شده اما در عین حال گذشت و بخشش را بسیار بلندمرتبه تر از آن برشمرده اند.

وی اضافه کرد: همه افرادی که برای تحقق دستورات دینی همچون تلاش برای اخذ بخشودگی و گسترش ذات البین در میان مردم تلاش می کنند شاهد نزول برکات افزونتر در زندگی خود خواهند بود.

مدیرکل زندان های لرستان با یادآوری حادثه قتلی که پانزده سال پیش در این منطقه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: علی رغم حضور دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در زمان بروز حادثه و پس از آن رسیدگی و بررسی همه جوانب ماجرا که در نهایت منجر به صدور حکم قصاص در این پرونده شد اما بزرگان، خیرین و ریش سفیدان این منطقه با ورود به پرونده تلاش هایی را برای اخذ رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش قاتل از مهمترین مؤلفه های بارز و شاخص جامعه اسلامی است

بخشش قاتل از مهمترین مؤلفه های بارز و شاخص جامعه اسلامی است