مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-12سياسي

رمز موفقیت مدیران در کم کردن فاصله میان خود و مردم است


فرماندار بهاباد رمز موفقیت مدیران را در کم کردن فاصله میان خود و مردم ذکر کرد و گفت: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید شنونده مشکلات و مسائل مردم و جامعه باشند و برای رفع آن به دنبال راه حل باشند و این کار با نشستن پشت میز مدیریت به دست نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، فرماندار بهاباد روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش آسفیچ با توصیه به مسئولان و مدیران که خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار بدهند ، گفت :  عیار ارزیابی مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس میزان خدمتگزاری است.

فرماندار بهاباد رمز موفقیت مدیران را در کم کردن فاصله میان خود و مردم ذکر کرد و ادامه داد: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید شنونده مشکلات و مسائل مردم و جامعه باشند و برای رفع آن به دنبال راه حل باشند و این کار با نشستن پشت میز مدیریت به دست نمی آید.

محمدی مهدی خانی زاده بهابادی بابیان اینکه خدمت رسان به مردم عبادت است اظهار داشت : خدمت به مردم که ولی نعمت ما مسئولین هستند خود نوعی عبادت است و مدیران محترم باید در راستای ارائه خدمات ارزنده به مردم در سال جدید نسبت به مطالبات و خواسته های به حق مردم توجه ویژه داشته باشند وی از همه دستگاه ها در امر مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان ازجمله مدافعان سلامت قدردانی کرد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت مدیران در کم کردن فاصله میان خود و مردم است

رمز موفقیت مدیران در کم کردن فاصله میان خود و مردم است