مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-12سياسي

برگزارکنندگان دم دم سحری در بوشهر تجلیل شدند


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با حضور در یکی از محلات قدیمی بوشهر از برگزار کنندگان مراسم دم دم سحری تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مظفری صبح سه شنبه با حضور در جمع جوانان برگزار کننده مراسم دم دم سحری محله کوتی شهر بوشهر از اقدام مومنانه و خداپسندانه این افراد تقدیر کرد.

وی گفت: استان بوشهر در حوزه برگزاری مراسم آیینی و مذهبی از استان های صاحب سبک است و مردم دیندار بوشهر در طول تاریخ با برگزاری مراسم مختلف فرهنگی و مذهبی این را اثبات کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آیین های مذهبی دارای تنوع بسیاری در استان بوشهر در شکل و محتواست افزود: ماه مبارک رمضان از جمله ایامی است که مردم دیندار بوشهر با برپایی آیین های مختلف به راز و نیاز و عبادت می پردازند.

مظفری با بیان اینکه آیین دم دم سحری را از جمله آیین های مهمی دانست که در شهر بوشهر قدمت دیرینی داشته است افزود: این آیین مذهبی به عنوان یک فعالیت مومنانه و ایثارگرانه در خدمت مردم روزه دار است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به فراموشی و از بین رفتن بسیاری از آیین های مذهبی و فرهنگی در گذر زمان گفت: خوشحالیم که امروز جوانان بوشهر به عنوان پیشرو در احیای آیین مذهبی دم دم سحر سحرگاه در کوچه های شهر به اجرای آن می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزارکنندگان دم دم سحری در بوشهر تجلیل شدند

برگزارکنندگان دم دم سحری در بوشهر تجلیل شدند