مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-12سياسي

نمایندگان مجلس سهم همدان از بودجه های ملی را پیگیری کنند


اخذ اعتبارات ملی نیازمند همت و کمک نمایندگان مجلس است و بر این اساس نمایندگان مردم همدان در مجلس باید سهم همدان از بودجه های ملی را پیگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه بودجه شهرداری ها و شورا را شوراها مصوب می کنند؛ اما متأسفانه سقف بودجه برای تأیید این مهم توسط شوراها تعیین شده است که منطقی نیست.

وی در این زمینه اظهار کرد: وزارت کشور به دلیل اینکه شوراها نتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند و از سوی دیگر 34 بند در وظایف شوراها تعریف شده است که تمامی این مباحث، هزینه دارد.

بادامی نجات ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همت نمایندگان مجلس، بخشی از مشکلات 7 اصل قانون اساسی در حوزه شوراها، حل شود.

وی ضمن انتقاد از تمرکزگرایی قوانین در وزارت کشور، اظهار کرد: در این زمینه به دلیل منطقی نبودن قوانین؛ استانداران، فرمانداران و شهرداری ها دچار مشکل می شوند.

شهرداری به تنهایی قادر به جذب اعتبارات ملی نیست نایب رییس شورای شهر همدان با تأکید بر سهم خواهی شهرداری ها به ویژه شهر همدان از بودجه های ملی، گفت: قطعاً شهرداری به تنهایی قادر به جذب اعتبارات ملی نیست؛ از این رو امید است با بهره گیری از ظرفیت نمایندگان مجلس، منابع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس سهم همدان از بودجه های ملی را پیگیری کنند

نمایندگان مجلس سهم همدان از بودجه های ملی را پیگیری کنند