مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-12حوادث

کردستانی ها مشارکت چشمگیری در جشنواره رضوی داشته اند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: مردم فرهنگی کردستان امسال برای حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی که بصورت مجازی برگزار می شود, مشارکت چشمگیری داشته اند.

- سنندج - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: مردم فرهنگی کردستان امسال برای حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی که بصورت مجازی برگزار می شود, مشارکت چشمگیری داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مخدومی ظهر امروز سه شنبه در دیدار با سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به ارتباطات گسترده ای که با اقشار مختلف مردم دارد می تواند نقش مهمی در حوزه فرهنگ ایفا کنند.

وی با تاکید بر لزوم انعقاد تفاهم نامه ای مشترک میان کتابخانه های عمومی و نیروی انتظامی، افزود: این دو نهاد باید از ظرفیت های متقابل یکدیگر برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با اشاره به مشارکت مطلوب کردستانی ها در جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جاری، ادامه داد: البته این جشنواره امسال فقط به صورت مجازی برگزار شده و است و پیش بینی می شود تا 9 خرداد این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستانی ها مشارکت چشمگیری در جشنواره رضوی داشته اند

کردستانی ها مشارکت چشمگیری در جشنواره رضوی داشته اند