مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-05-12ورزشي

پاسداشتِ روز جهانی پرستار به سبکِ اصفهان


19 اسفندماه سال گذشته، علی خدایی به ایسنا گفته بود منتظر است یکی اصفهان را روی ماسک ها نقاشی کند و امروز، به مناسبت روز جهانی پرستار، شهرداری اصفهان علاوه بر تابلوی آبرنگ «ایثار پرستاران» از ماسک های قلمکار منقش به نماد اصفهان نیز رونمایی کرد.

- ایسنا/اصفهان 19 اسفندماه سال گذشته، علی خدایی به ایسنا گفته بود منتظر است یکی اصفهان را روی ماسک ها نقاشی کند و امروز، به مناسبت روز جهانی پرستار، شهرداری اصفهان علاوه بر تابلوی آبرنگ ایثار پرستاران از ماسک های قلمکار منقش به نماد اصفهان نیز رونمایی کرد.

شهردار، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، 23 اردیبهشت ماه، به مناسبت روز جهانی پرستار، در مراسمی از تابلوی آبرنگ یادمان ادای احترام شهرداری اصفهان به جامعه پرستاران و پزشکان برای مقابله با ویروس کرونا، که توسط احمد مطیع خلق شده، رونمایی کردند.

محمد عیدی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این مراسم، با تبریک روز جهانی پرستار به همه مجاهدانی که در روزهای شدت کرونا، ایثار و فداکاری بسیار زیبایی انجام دادند، گفت: یکی از وظایف حوزه معاونت فرهنگی براساس ابلاغ انجام شده، تبدیل مناسبت ها به گفتمان های هنری پر روایت و پرخاطره است که خاطرات آن ها به الگوهای ارزشی اجتماع تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشتِ روز جهانی پرستار به سبکِ اصفهان

پاسداشتِ روز جهانی پرستار به سبکِ اصفهان