مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:462020-05-12اجتماعي

بازگشایی یکماهه مدارس کردستان برای رفع اشکالات درسی دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مدارس استان کردستان همزمان با سراسر کشور از 27 اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی و دانش آموزان می توانند برای رفع اشکالات درسی در مدارس حاضر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی ظهر امروز در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کردستان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مدارس استان از روز شنبه 27 اردیبهشت بازگشایی و به مدت یکماه فعالیت خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس داوطلبانه و اختیاری است، افزود: بازگشایی مدارس براساس مجوز ستاد ملی کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه برای بازگشایی مدارس و تمهید مقدمات لازم، کلیه واحدهای آموزشی، سرویس های بهداشتی، آبخوری ها و غیره تا روز پنج شنبه 25 اردیبهشت ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد، اعلام کرد: کلیه عوامل اجرایی و آموزشی و دانش آموزان در زمان حضور در مدارس ملزم به استفاده از ماسک و وسایل بهداشتی هستند.

    حضور کلیه عوامل اجرایی در مدارس الزامی است مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه در فعالیت مجدد مدارس، حضور کلیه عوامل اجرایی و آموزشی از روز شنبه 27 اردیبهشت ماه 99 الزامی است، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی یکماهه مدارس کردستان برای رفع اشکالات درسی دانش آموزان

بازگشایی یکماهه مدارس کردستان برای رفع اشکالات درسی دانش آموزان