مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-12سياسي

رسیدگی هوشمند به پرونده های ساخت و ساز تبریز در سال 99


معاون شهرسازی شهردار تبریز از رسیدگی هوشمند به پرونده های ساخت وساز تبریز در سال جاری خبر داد و گفت: از سال 99 بدون دخالت فرد و حضور فیزیکی ارباب رجوع، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون شهرسازی شهردار تبریز از رسیدگی هوشمند به پرونده های ساخت وساز تبریز در سال جاری خبر داد و گفت: از سال 99 بدون دخالت فرد و حضور فیزیکی ارباب رجوع، پرونده های ساخت و ساز و ارجاعی به کمسیون ماده 100 را الکترونیکی کرده و رأی صادر کرده ایم.

محمد عزتی در جلسه کمسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: برخی گزارش ها حکایت از گم شدن پرونده ها و تخلفات در راهروهای شهرداری داشت، که در این راستا تصمیم به ارائه خدمات به صورت سیستم هوشمند گرفتیم.

وی با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و عدم برخورد قاطع اداره راه و شهرسازی با این امر بیان کرد: در بحث اراضی ملی، شهرداری در برخی از موارد نمی تواند ورود و ساخت و ساز کند ولی گاها دیده می شود که افراد بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز می کنند؛ حال آن که آن ها به خوبی از دولتی بودن این اراضی خبر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، وی با انتقاد از معامله آسان املاک غیرمجاز در بنگاه های خصوصی نیز تاکید کرد: به راحتی ساختمان های غیرمجازی در تبریز معامله می شود که نه کمسیون ماده 100 می بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی هوشمند به پرونده های ساخت و ساز تبریز در سال 99

رسیدگی هوشمند به پرونده های ساخت و ساز تبریز در سال 99