مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-05-12سياسي

تشریح جزییات «تئاتر+خانه»/ باید در بحران حرف برای گفتن داشته باشیم


دبیر جشنواره مجازی «تئاتر+خانه» با اشاره به جزییات برگزاری این رویداد بیان کرد باید در شرایط بحرانی حرفی برای گفتن داشته باشیم اما این جشنواره ها قرار نیست جای فرایند اصلی تئاتر را بگیرند.

- دبیر جشنواره مجازی تئاتر+خانه با اشاره به جزییات برگزاری این رویداد بیان کرد باید در شرایط بحرانی حرفی برای گفتن داشته باشیم اما این جشنواره ها قرار نیست جای فرایند اصلی تئاتر را بگیرند.

محمودرضا رحیمی دبیر نخستین جشنواره مجازی تئاتر+خانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری این رویداد بیان کرد: از زمانی که ایده برگزاری این جشنواره در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس شکل گرفت و بعد از آن برای دبیری این رویداد دعوت شدم جلساتی با آقایان حمید نیلی، امیرحسین شفیعی و توحید معصومی داشتیم و درباره روند برپایی جشنواره و برنامه ریزی برای منفعل نبودن در شرایط بحرانی صحبت کردیم.

ابتدا به نظر می رسید جشنواره تنها می تواند به شکل مونولوگ برگزار شود اما بعدا به این نتیجه رسیدیم که از ظرفیتی که بحران کرونا در اختیار ما قرار داده است در مسیر همدلی استفاده کنیم و شرایطی فراهم شد که تنها به پذیرفتن مونولوگ ها بسنده نکنیم تا خانواده ها هم بتوانند در جشنواره مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات «تئاتر+خانه»/ باید در بحران حرف برای گفتن داشته باشیم

تشریح جزییات «تئاتر+خانه»/ باید در بحران حرف برای گفتن داشته باشیم