مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-12سياسي

شب های قدر جمعیت همدان در مکان های مقدس توزیع می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در برگزاری مراسم شب های قدر در اماکن مقدس جمعیت استان توزیع خواهد شد گفت: سال های گذشته در اما کن مذهبی و بقاع متبرکه شاخص مراسم ها برگزار می شد که امسال قصد داریم به منظور پیشگیری از کرونا جمعیت در تمام این مکان ها توزیع شود.

- حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس دستور العمل ستاد پیشگیری از کرونا اماکن مذهبی تنها سه شب برای اجرای برنامه های شب های قدر به مدت دو ساعت باز هستند.

وی با بیان اینکه قرار است از ساعت 12 تا 2 بامداد برنامه های شب های احیا در این مکان ها برگزار شود گفت: اماکن مقدس و مساجدی که دارای فضای باز هستند، امکان برگزاری برنامه های شب های قدر در این فضاها را خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: اماکنی که فضای باز ندارند با یک چهارم ظرفیت با رعایت اصول و ضوابطی مراسم های شب قدر را برگزار خواهند کرد، به طوری که هر فردی از چهار جهت یک متر با بقیه فاصله داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید افراد سجاده، جانماز و چادر نماز شخصی با خود برای ورود به این مکان های مقدس داشته باشند گفت: کفش ها نباید داخل اماکن برده شود و باید داخل نایلنی گذاشته و بیرون از محوطه باشد چون امکان انتشار ویروس در این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های قدر جمعیت همدان در مکان های مقدس توزیع می شود

شب های قدر جمعیت همدان در مکان های مقدس توزیع می شود