مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-05-12پزشكي

توضیحی برای افزایش موارد مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش موارد شناسایی شده در منطقه جنوب غرب خوزستان در دو روز پیش گفت: نمونه گیری از موارد سرپایی و عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم و اصناف، - ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش موارد شناسایی شده در منطقه جنوب غرب خوزستان در دو روز پیش گفت: نمونه گیری از موارد سرپایی و عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم و اصناف، موجب افزایش موارد ابتلا به کرونا در این منطقه شده است.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: در صورت ادامه این روند، ممکن است ابتلا به کرونا انفجاری شود.

وی افزود: نمونه گیری از موارد سرپایی و عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم و اصناف، موجب افزایش موارد ابتلا به کرونا در این منطقه شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت در جنوب غرب خوزستان گفت: در آبادان و خرمشهر تنها ادارات تعطیل اند و بازار و اصناف همچنان فعال هستند.

طبق دستورالعمل کشوری، بازگشایی اصناف منوط به ثبت نام در سامانه سلامت، دریافت کد و دستورالعمل و انجام این پروتکل ها است اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی برای افزایش موارد مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان

توضیحی برای افزایش موارد مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان