مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:562020-05-12سياسي

طرح جایگزینی لنج های سنتی با شناورهای مدرن به دولت رفت


مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بررسی طرح جایگزینی شناورهای سنتی با ظرفیت کمتر از 500 تن در سومین جلسه کمیسیون اقتصاد دولت خبر داد.

- مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بررسی "طرح جایگزینی شناورهای سنتی با ظرفیت کمتر از 500 تن" در سومین جلسه کمیسیون اقتصاد دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس نژاد اظهار کرد: بر اساس دعوتنامه دبیر کمیسیون اقتصاد دولت، سومین جلسه کمیسیون تخصصی اقتصاد به منظور بررسی طرح جایگزینی شناورهای سنتی با ظرفیت کمتر از 500 تن ، موضوع ماده 18 آیین نامه ورود کالا توسط ملوانان و کارکنان شناور با ظرفیت کمتر از 500 تن در روز 21 شهریورماه و به صورت ویدئو کنفرانس به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله شورای عالی صنایع دریایی، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و گمرک و با حضور نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان نمایندگان وزارت راه و شهرسازی اعم از مدیرکل امور دریایی و رییس اداره ثبت کشتی ها و صدور گواهینامه های دریایی برگزار شد.

به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، همچنین در این جلسه روی پیشنهاد این سازمان در خصوص طرح افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جایگزینی لنج های سنتی با شناورهای مدرن به دولت رفت

طرح جایگزینی لنج های سنتی با شناورهای مدرن به دولت رفت