مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-12سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی درگذشت پدر مهندس چیت چیان را تسلیت گفت


دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج بیوک چیت چیان پدر وزیر سابق نیرو و پدر شهید والامقام محسن چیت چیان را تسلیت گفت.

- دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج بیوک چیت چیان پدر وزیر سابق نیرو و پدر شهید والامقام محسن چیت چیان را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون برادر عزیز جناب آقای مهندس چیت چیان با نهایت تألّم، تأسّف و تأثّر اطلاع یافتم که پدر گرانقدر جنابعالی، حضرت حجت الاسلام حاج بیوک چیت چیان، پدر بزرگوار شهید والامقام محسن چیت چیان، پس از عمری مجاهدت در مسیر ترویج معارف دینی و خدمت خالصانه به نظام اسلامی، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافته است.

بدون تردید، زحمات بی دریغ و خدمات ارزنده آن عالم وارسته، طی سالیان متمادی در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط شده و بر حَسنات کارنامه پُربار آن فقید سعید خواهد افزود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده محترم چیت چیان، از درگاه ایزد متعال برای آن روحانی پرهیزگار، علوّ درجات مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی درگذشت پدر مهندس چیت چیان را تسلیت گفت

رییس سازمان انرژی اتمی درگذشت پدر مهندس چیت چیان را تسلیت گفت