مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-12سياسي

واکنش فرماندار تبریز به حواشی اخیر


فرماندار شهرستان تبریز به حواشی برکناری اش و دیگر شایعه های منتشر شده در موردش در یکی از پایگاه های محلی، واکنش نشان داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز به حواشی برکناری اش و دیگر شایعه های منتشر شده در موردش در یکی از پایگاه های محلی، واکنش نشان داد.

بهروز مهدوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به مطالب منتشر شده در یکی از پایگاه های خبری مبنی بر تغییر فرماندار شهرستان تبریز، اظهار کرد: این خبری بود که توسط یکی از پایگاه خبری منتشر شده بود و ما با قوت تمام گفتیم که خدمت رسانی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شایعه ها و خبرهای جعلی هیچ تاثیری در روحیه ما ندارد، اما فردی که این خبر را منتشر کرده است، باید منبع آن را هم ارایه کند.

وی گفت: قطعا ارشاد متولی صدور مجوز برای پایگاه های خبری بوده و ارشاد و استانداری پیگیر اعلام منبع خبر هستند و در صورت نداشتن منبع موثق، این خبر به منزله تشویش اذهان عمومی تلقی و پیگیری های قضایی انجام می شود.

مهدوی گفت: روابط بین من و آقای استاندار بسیار صمیمانه بوده و او از عملکرد ما استقبال و همیشه تشکر می کند و اولین نفری که خواستار پیگیری این خبر کذب شد، آقای استاندار بود.

وی اضافه کرد: شیطنت و دروغ پردازی به کنار، این خبر کذب در حالی منتشر شده است که همه در تلاش برای کسب ثواب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرماندار تبریز به حواشی اخیر

واکنش فرماندار تبریز به حواشی اخیر