مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-12اجتماعي

لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات شمال/ تداوم انسداد شبانه آزادراه تهران- شمال


علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به تردد پرحجم خودروها در محورهای شمال، اظهار کرد:  از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران لغزندگی مقطعی جاده ها و همچنین کاهش دید در ارتفاعات کندوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه احتمال ریزش و رانش را معمولا در محورهای کوهستانی  مازندران داریم که در زمان بارندگی بیشتر می شود، افزود: توصیه ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی استان است.

رییس پلیس راه مازندران بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارها و توصیه های پلیس تاکید کرد و خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر بحث بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو است که توجه به این مهم ضرورت دارد.

این مسؤول به تداوم انسداد شبانه آزادراه تهران شمال اشاره کرد و یادآور شد: آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت 19 تا هفت روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می شود.

قدمی در پایان گفت: رانندگان می توانند ازطریق تماس با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 ÷با پیش شماره 011 از آخرین وضعیت جاده های استان مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات شمال/ تداوم انسداد شبانه آزادراه تهران- شمال

لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات شمال/ تداوم انسداد شبانه آزادراه تهران- شمال