مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-05-12اقتصادي

همراهی خوب اصناف دزفول در تعطیلی بازار برای مقابله با کرونا


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: بازاریان و اصناف دزفول با تعطیلی محل کسب و کار خود، همراهی خوبی را با ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان به عمل آوردند که جای تقدیر دارد.

- محراب عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روند صعودی شیوع کرونا موجب شد تا با تصویب شورای تأمین خوزستان محدودیت های کرونایی در بسیاری از شهرستان های استان از جمله دزفول بازگردانده شود.

وی با بیان اینکه همه ادارات، بانک ها و اصناف دزفول از روز دوشنبه تا جمعه تعطیل هستند و اجازه فعالیت ندارند، افزود: بر این اساس فقط سوپرمارکت ها، خواروبارفروشی ها، نانوایی ها، مراکز عرضه مرغ و ماهی و قصابی ها در راستای رفع نیازهای معیشتی و روزانه مردم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت داشته باشند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول تصریح کرد: هایپرمارکت های شهرستان دزفول نیز فقط در بخش سوپرمارکت با رعایت موازین بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

عبدالهی عنوان کرد: پس از بازگشت محدودیت های کرونایی، تیم های ویژه نظارت متشکل از فرمانداری، صمت، اتاق اصناف، تعزیرات، پلیس اماکن و بهداشت در 3 شیفت صبح، عصر و شب با قاطعیت و جدیت بازار را پایش و با متخلفان برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی خوب اصناف دزفول در تعطیلی بازار برای مقابله با کرونا

همراهی خوب اصناف دزفول در تعطیلی بازار برای مقابله با کرونا