مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-12اجتماعي

تشکیل پرونده قضایی در مورد آلایندگی فاضلاب خروجی شهر هریس


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هریس گفت: با پیگیری ها و نمونه برداری های اداره حفاظت محیط زیست هریس، آلایندگی فاضلاب خروجی این شهر محرز و پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هریس گفت: با پیگیری ها و نمونه برداری های اداره حفاظت محیط زیست هریس، آلایندگی فاضلاب خروجی این شهر محرز و پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده است.

علی تقی پور با اشاره به جلسات و پیگیری های متعدد با محوریت شناسایی و برخورد با تهدیدات زیست محیطی و بهداشت عمومی و همچنین رفع آلایندگی و جلوگیری از تخلیه فاضلاب خام شهری هریس به رودخانه آراچای، با غیرموجه خواندن دلیل عدم اجرای تصفیه خانه هریس و از طرفی نداشتن برنامه زمانبندی خاصی برای احداث تصفیه خانه و یا به استاندارد رسانی خروجی فاضلاب، اظهار کرد: اداره حفاظت محیط زیست این معضل زیست محیطی را با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی ذی ربط ارسال کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در خصوص آلایندگی فاضلاب خروجی هریس پرونده حقوقی تشکیل و طبق دستور دادستان شهرستان هریس، شرکت آب و فاضلاب ملزم به احداث سیستم تصفیه اولیه فاضلاب ظرف مدت دو ماه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی در مورد آلایندگی فاضلاب خروجی شهر هریس

تشکیل پرونده قضایی در مورد آلایندگی فاضلاب خروجی شهر هریس