مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-12اقتصادي

15 واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: طرح فعالسازی واحدهای تولیدی در امسال مانند سال گذشته با جدیت و اهتمام بیشتر عملیاتی خواهد شد و در این راستا فعال سازی بیش از 15 واحد صنعتی تعطیل هدفگذاری شده است.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: طرح فعالسازی واحدهای تولیدی در امسال مانند سال گذشته با جدیت و اهتمام بیشتر عملیاتی خواهد شد و در این راستا فعال سازی بیش از 15 واحد صنعتی تعطیل هدفگذاری شده است.

یاراله نصیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تحقق شعار جهش تولید از طریق فعال سازی واحد های تعطیل، افزایش ظرفیت تولید، تکمیل طرح های در دست اجرا، فعال سازی معادن تعطیل و توسعه صنایع معدنی امکان پذیر است و در مجموع هفت محور به عنوان محور حرکت صنعت، معدن و تجارت به صورت سراسری برای تحقق شعار سال تعیین شده که بر اساس این برنامه ها وظایف استان ها تعیین و الزامات آن ها به درستی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان تخصصی ترین کارگروه می تواند نقش مهمی در اجرای برنامه های جهش تولید داشته باشد، ادامه داد: شناسایی عوامل موثر در تعطیلی واحد های صنعتی و همچنین صنایع فعال با ظرفیت پایین و ارائه راهکار های لازم برای افزایش تولید این واحدها، منجر به جهش تولید، ایجاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می شود

15 واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می شود