مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-05-12اقتصادي

خروج گندم از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خروج یک کیلوگرم گندم تولیدی استان به خارج از استان ممنوع است و با هماهنگی های صورت گرفته، - نیروی انتظامی از خروج گندم به استان های دیگر جلوگیری خواهد کرد.

سید حشمت الله صمیمی دوست در جلسه کمیسیون خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز زارعین استان، افزود: کامیون های حامل گندم استان به خارج از استان توسط نیروی انتظامی توقیف و این اقدام به عنوان حمل کالای قاچاق محسوب می شود.

وی اظهار کرد: کامیون های توقیف شده به نزدیک ترین مرکز خرید گندم هدایت و راننده متخلف تحویل مراجع قضایی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی مهمترین موضوعات و مشکلات مربوط به خرید تضمینی گندم در استان مورد بررسی قرار گرفت.

صمیمی دوست ادامه داد: خروج یک کیلوگرم گندم تولیدی استان به خارج از استان ممنوع است و با هماهنگی های صورت گرفته، نیروی انتظامی از خروج گندم به استان های دیگر جلوگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه کامیونی حامل گندم استان در حال انتقال این محصول به خارج از استان توسط نیروی انتظامی توقیف شود، به عنوان حمل کالای قاچاق محسوب شده و ضمن هدایت کامیون به نزدیک ترین مرکز خرید گندم، راننده متخلف تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج گندم از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

خروج گندم از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد