مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-05-12سياسي

باید از امروز برای پساکرونا آماده بوده و برنامه ریزی داشته باشیم


رییس جمهور در نشست اندیشمندان و مسوولان موسسات دانشگاهی و حوزوی گفت: باید از امروز برای دوران پساکرونا آماده بوده و برنامه ریزی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی عصر سه شنبه در نشست اندیشمندان و مسوولان موسسات دانشگاهی و حوزوی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا پدیده ای نوظهور بود که به سرعت همه ابعاد زندگی را در جوامع بشری تحت تاثیر قرار داد، گفت: این بیماری تاثیراتی بر چگونگی مناسک دینی و ملی و رفت و آمدهای اجتماعی و حتی روابط درون خانواده ها داشته است به گونه ای که امروز خانواده نقش خود را بهتر بازیابی می کند.

رییس جمهور با بیان اینکه در تاریخ بیماری مسری زیاد داشته ایم و شاید بشر تصور می کرد که بر اپیدمی پیروز شده و دیگر هیچ گاه یک بیماری جوامع بشری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد، اظهارداشت: دانش و آگاهی انسان همیشه محدود است و علیرغم پیشرفت های بشر در علوم مختلف، جامعه بشری به طور کامل در مواجهه با کرونا غافلگیر شد.

روحانی با اشاره به اینکه شیوع این بیماری رابطه انسان با جامعه، علم با دین و انسان با طبیعت را بازتعریف می کند، افزود: در جوامع همواره توصیه بر این بوده که انسان ها در مناسبات اجتماعی حضور داشته باشند و تمامی برنامه های اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی بر مبنای یک رابطه صمیمانه میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از امروز برای پساکرونا آماده بوده و برنامه ریزی داشته باشیم

باید از امروز برای پساکرونا آماده بوده و برنامه ریزی داشته باشیم