مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 14:402020-05-12سياسي

ماجرای پلمپ کلینیک های دامپزشکی/مجلس خواستار ورود خاوازی شد


رییس کمیسیون کشاورزی با ارسال نامه به رییس سازمان دامپزشکی، خواستار جلوگیری از تصمیمات شهرداری تهران در پلمب مراکز درمانی با ورود وزیر جهاد کشاورزی به موضوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جامعه دامپزشکان کشور، احمد علی کیخا رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به علیرضا رفیعی پور رییس سازمان دامپزشکی کشور خواستار جلوگیری از تصمیمات یکجانبه شهرداری تهران در پلمب مراکز درمانی با ورود وزیر جهاد کشاورزی به موضوع شد.

متن این نامه به شرح زیر است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر رفیعی پور رییس محترم سازمان دامپزشکی کشور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی و پیرو نامه شماره 08_99 مورخ 1399/2/10 جامعه دامپزشکان ایران به عنوان شهردار محترم تهران در خصوص جلوگیری از اقدام به پلمپ مراکز درمانی دامپزشکی در برخی نواحی شهر تهران همانطور که مستحضرید قبلاً در این خصوص چندین جلسه در این کمیسیون منعقد و تصمیماتی جهت ساماندهی این مورد نیز اتخاذ گردید ولی که ظاهراً به نظر می رسد شهرداری محترم به دور از توجه ویژه به مسائل علمی و تخصصی و منافع عمومی اقدام به اتخاذ تصمیمات یکجانبه می نماید.

لذا شایسته است آن سازمان محترم در راستای مأموریت ها و تکالیف قانونی خویش در تعامل با شهرداری محترم اقدام به این مسئله نماید و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پلمپ کلینیک های دامپزشکی/مجلس خواستار ورود خاوازی شد

ماجرای پلمپ کلینیک های دامپزشکی/مجلس خواستار ورود خاوازی شد