مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 15:502020-05-12سياسي

پرداخت بدهی 10 زندانی نیازمند توسط کمیته امداد استان تهران در سال


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: طی سال 98 کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، بدهی ده نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت و زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: طی سال 98 کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، بدهی ده نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت و زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر رحمانی با تقدیر از نیکوکارانی که وجوه خیرخواهانه خود را جهت آزادی زندانیان در اختیار امداد امام خمینی (ره) قرار داده اند، اظهار داشت: در این ماه مبارک که میهمان خوان الهی هستیم، خوشا به سعادت آنان که با بهره گیری از فیوضاتش به یاری دیگران می شتابند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: با پیگیری پرونده های زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد توسط نمایندگی ستاد دیه استان تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در سال گذشته، با پرداخت هفتاد و پنج میلیون تومان، بدهی 10 نفر از این قشر زندانیان را پرداخت نموده، دستور آزادی آنان توسط مراجع قضایی صادر شد.

وی همچنین با تشکر از دکتر پرپنجی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان تهران اعلام کرد: در شب های قدر، زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و خانواده های آنان چشم انتظار یاری نیکوکارانی هستند که با پیروی از سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بدهی 10 زندانی نیازمند توسط کمیته امداد استان تهران در سال

پرداخت بدهی 10 زندانی نیازمند توسط کمیته امداد استان تهران در سال