مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 17:502020-05-12حوادث

مانور ساعت صفر در جمعیت هلال احمر زنجان برگزار شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور ساعت صفر تصادف جاده ای بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان به منظور تمرین آموخته امدادگران و آمادگی هر چه بیشتر و حضور به موقع در امدادرسانی به مصدومان در پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی در حاشیه برگزاری مانور ساعت صفر تصادف جاده ای اظهار کرد: این مانور به منظور تمرین آموخته ها و افزایش توان عملیاتی نیروهای امدادی هلال احمر استان، افزایش سرعت عمل و توان عملیاتی نیروهای امدادی، با سناریویی از پیش طراحی شده و بدون اطلاع قبلی از مکان و زمان عملیات برگزار شد.

وی افزود: ارزیابی میزان تاب آوری نجاتگران در مواجهه با عملیاتهای امداد و نجات، ایجاد آمادگی بیشتر، ارزیابی و بازبینی امکانات، تجهیزات امدادی و سنجش توان و میزان آمادگی نیروهای امدادی هلال احمر و همچنین داشتن آمادگی لازم در میان نیروهای هلال احمر استان زنجان برای فعالیت های امدادی در زمان وقوع بحران از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور ساعت صفر تصادف جاده ای با تلفن به تیم های امدادی مستقر در پایگاه اعلام شده و رسیدن تیم های امدادی بر سر صحنه تصادف فرضی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور ساعت صفر در جمعیت هلال احمر زنجان برگزار شد

مانور ساعت صفر در جمعیت هلال احمر زنجان برگزار شد